Reclamatie & Klachten
Stappenplan Klachten melden
Stap 1: Het is heel belangrijk dat u duidelijke foto’s maakt van eventuele schade voordat deze gemonteerd wordt.
Zodra deze gemonteerd is geweest kan de schade namelijk ook zijn ontstaan tijdens het monteren of door onjuiste montage.
Stap 2: Stuur ons een e-mail met daarin een duidelijke omschrijving van de schade, vermeld het onderdeelnummer en voeg enkele foto's toe
Vermeld daarbij ook uw factuurnummer en adresgegevens zodat wij u sneller kunnen helpen
Stap 3: Wij zullen zo spoedig mogelijk een nieuw onderdeel naleveren, indien deze niet voorradig is dan wordt deze voor u besteld.
Ondertussen kunt u het product voor zover mogelijk gewoon gebruiken en hoeft u naderhand het onderdeel niet terug te sturen
Extra kosten
Als het product destijds bij u thuis bezorgd is dan wordt het vervangende onderdeel kosteloos nageleverd.
Als het product destijds opgehaald was bij ons magazijn dan dient u het onderdeel ook zelf op te halen bij ons magazijn.
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om het onderdeel zelf op te halen dan kunt u deze tegen betaling bij u thuis laten leveren.
( Dit tarief wordt berekend op de afstand en de grootte van het onderdeel )
Fabricagefouten
Heeft u een product ontvangen waar een fabricagefout in zit zoals bijvoorbeeld ontbrekende of verkeerde voorgeboorde gaten?
Stuur ons een e-mail met daarin een duidelijke omschrijving, enkele foto's, onderdeelnummer en uw adresgegevens zodat we u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.
Daarna zullen wij ( mits voorradig ) het desbetreffende onderdeel zo spoedig mogelijk bij u naleveren.
Klachten
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals u wilt, wij raden u aan om dit eerst aan ons te melden door ons te mailen op: info@meubelnova.nl
Komen we er samen niet aan uit dan kunt u zich aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Vanaf 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Reviews
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven, daarom worden onze reviews onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur.
Zij hebben namelijk diverse maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen.
Onze klanten worden niet beloond of beïnvloed voor het plaatsen van een review.