Vraag & Antwoord
1. Hoe maak ik een nieuw account aan?

Klik rechts bovenaan op INLOGGEN klik vervolgens op ACCOUNT AANMAKEN Vul alle gevraagde gegevens in en klik daarna op ACCOUNT AANMAKEN

U kunt vanaf nu inloggen door recht bovenaan op INLOGGEN te klikken (ook voor het aanvragen van een nieuw wachtwoord)

Een eigen account aanmaken heeft veel voordelen, zo kunt u bijvoorbeeld inzien wat u besteld heeft en de status hiervan volgen of eerder geleverde bestellingen bekijken

2. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Klik rechts bovenin op INLOGGEN en daarna op WACHTWOORD VERGETEN vul uw e-mailadres in zodat er een e-mail naar u verstuurd kan worden

3. Hoe kan ik een wijziging of aanpassing aan mijn bestelling doorgeven?

Geef dit bij voorkeur per e-mail aan ons door, zodra we het aangepast hebben ontvangt u van ons een bevestiging.

Stuur uw e-mail naar: info@meubelnova.nl

4. Leveren jullie ook in België en kan ik met een Belgisch rekeningnummer betalen?

Jazeker! Wij leveren en monteren namelijk ook in België en u kunt bij ons eventueel ook betalen met een Belgische bankpas.

 

5. Kan ik mijn aankoop retourneren?

Uiteraard kunt u deze gewoon retourneren, hier zijn echter wel enkele voorwaarden aan verboden

6. Kan ik het ook door jullie laten bezorgen?

Jazeker! al onze producten bezorgen we zelf via onze eigen bezorgservice zodat we zeker weten dat alles netjes zonder beschadigingen bij u geleverd wordt.

Er zit namelijk meestal maar weinig verpakkingsmateriaal omheen

7. Kan ik het ook door jullie laten monteren?

Jazeker! Wij hebben namelijk onze eigen bezorg en montageservice

8. Wat moet ik doen als het toch net niet in de ruimte past?

U bent zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de ruimte, Als achteraf blijkt dat het toch niet past dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk.

8. Beschadigd product ontvangen?

Controleer altijd als eerste of het geleverde product beschadigd is, dit dient u namelijk altijd aan ons te melden voordat het product gemonteerd wordt.

Als het product al deels of volledig gemonteerd is dan kunt u helaas geen aanspraak maken op een eventuele vergoeding of vervanging van het product

9. Hebben jullie een showroom waar ik zonder afspraak terecht kan?

Nee dat is helaas niet mogelijk, wij hebben namelijk geen fysieke winkel waar u onze producten compleet gemonteerd kunt bekijken.

Als u twijfelt over de kleur of het materiaal dan kunt u eventueel wel op afspraak langskomen in ons magazijn om deze te bekijken (deze kunt u helaas niet compleet gemonteerd bekijken)

10. Zijn de getoonde prijzen van de producten inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze website worden getoont inclusief BTW

Update cookies preferences