Garantievoorwaarden

Garantievoorwaarden

Bij Meubelnova bent u verzekerd van hoogwaardige kwaliteit en een klantgerichte service.

Zodra u een product bij ons aanschaft, ontvangt u altijd twee jaar garantie op eventuele fabricage- en constructiefouten.

 

Geldigheid | Garantiebewijs

De garantieperiode ( 2 jaar ) gaat in vanaf de aankoopdatum op uw factuur ( dit is tevens uw garantiebewijs ).

Het is belangrijk deze goed te bewaren, want zonder factuur kunt u helaas geen aanspraak maken op uw garantie.

 

Stappenplan | aanspraak maken

Indien u aanspraak op garantie wilt maken, volg deze stappen:

  • Stuur een e-mail naar info@meubelnova.nl
  • Vermeld uw persoonlijke gegevens + factuurnummer
  • Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
  • Voeg ook indien mogelijk enkele foto’s toe

 

U ontvangt vanuit ons zo spoedig mogelijk een reactie terug,

We zullen in sommige gevallen eerst even bij u langs komen om de situatie of het product te inspecteren.

 

Garantie| Termijn inmiddels verstreken

In de meeste gevallen kunnen wij zelfs na het verstrijken van de garantieperiode ( 2 jaar ) nieuwe vervangende onderdelen voor u bestellen. 

Wij zullen vooraf altijd eerst een prijsindicatie sturen, zodat u niet voor onvoorziene verrassingen komt te staan.

Meubelnova behoudt zich het recht om producten of onderdelen daarvan te wijzigen of uit het assortiment te nemen.

In dat geval kan de klant geen aanspraak maken op financiële tegemoetkoming, compensatie of vervanging.

 

Voorwaarden | Wat valt buiten de garantie

U kunt in de onderstaande gevallen helaas geen aanspraak maken op garantie: 

  • Normale slijtage, verkleuring, plooivorming of zwelling door vocht, condens of warmte
  • Vervuiling of schade door huisdieren, lichaamsvocht, vetten, reinigingsmiddelen, make-up producten, jeans
  • Schade ontstaan door het gebruiken van scherpe voorwerpen zoals een mes of schaar
  • Schade door onjuist gebruik, zoals vernieling of vandalisme
  • Gebruik voor commerciële doeleinden
  • Zelf aangebrachte aanpassingen, zoals verven of verzagen
  • Schade door vallen, stoten, krassen of inwerking van vocht
  • Schade door onjuiste montage, onzorgvuldigheid of nalatig onderhoud
  • Schade tijdens transport, verplaatsen of verschuiven, of door onzorgvuldig openen van de verpakking

 

Heeft u een vraag of zijn er onduidelijkheden? Dan horen we het graag!