Bezorgen & Monteren

Bezorgen & Monteren

Persoonlijke Levering & Vakkundig laten Monteren

Bij Meubelnova worden al uw aankopen persoonlijk en snel bij u thuis geleverd door onze eigen ervaren en zeer zorgvuldige chauffeurs. 

Indien gewenst kunt u daarnaast ook gebruik maken van onze montageservice, waarbij onze monteurs het ter plekke komen monteren.

Wij kiezen er bewust voor om dit niet uit te besteden aan externe partijen,

zodat we kunnen garanderen dat alles netjes, onbeschadigd en binnen het afgesproken tijdsbestek wordt geleverd.

Kosten en Tarieven

De bezorgkosten worden berekend op basis van de afstand aan de hand van uw postcode en woonplaats.

Het montagetarief wordt voor elk product apart berekend op basis van het aantal benodigde montage-uren

en wordt als extra optie vermeld bij al onze producten.  Let op: wij accepteren geen biljetten van €200 of €500.

Persoonlijke Bezorging door Eigen Chauffeurs

Bij Meubelnova bieden we persoonlijke bezorging door onze eigen chauffeurs.

Bezorgkosten worden berekend op basis van je postcode en de afstand tot je adres.

Je kunt het tarief eenvoudig zelf berekenen via onze website. De bezorging is gratis vanaf €899.

Vooraf nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op om een afspraak in te plannen, zodat je precies weet wanneer je ons kunt verwachten.

Onze chauffeurs kunnen je enkele minuten van tevoren bellen, zodat je niet de hele tijd thuis hoeft te blijven wachten.

Geef dit wel vooraf aan bij je bestelling.

Voordelen van Onze Bezorgservice

  • Persoonlijke bezorging door eigen chauffeurs
  • Gratis bezorging vanaf €899
  • Bezorgkosten berekenen op basis van je postcode
  • Vooraf telefonisch of per e-mail contact voor het plannen van de afspraak
  • Mogelijkheid om vlak voor de bezorging gebeld te worden

Bij Meubelnova zorgen we ervoor dat je bezorging zorgvuldig, soepel en efficiënt verloopt, zodat je snel van je nieuwe meubels kunt genieten!

Niet Aanwezig of Verhinderd?

Kun je niet aanwezig zijn op de afgesproken datum of tijdstip? Meld dit dan minimaal 24 uur van tevoren aan ons,

anders zijn we helaas genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen.

Indien onze chauffeurs voor een gesloten deur staan binnen het afgesproken tijdsbestek, worden er ook extra kosten in rekening gebracht.

Je dient daarna zelf opnieuw contact met ons op te nemen voor het inplannen van een nieuwe bezorgafspraak.

Geen Lift of Defecte Lift?

Als je in een appartement woont zonder lift, of als de lift defect of te klein is voor de pakketten, dien je de pakketten zelf naar boven te brengen.

Voorraad en Levertijd

Als het product op voorraad is en je alleen gebruik maakt van onze bezorgservice, heb je het product binnen 7 werkdagen in huis.

Maak je ook gebruik van onze montageservice, dan wordt het product binnen 14 werkdagen geleverd en gemonteerd.

Indien het product niet op voorraad is, dan wordt deze in bestelling gezet bij onze leverancier

En zullen we daarna pas ( zodra het bij ons binnen is gekomen ) contact met u opnemen.

Deellevering

Je bestelling wordt pas bij je thuis geleverd zodra alles compleet is.

Het is helaas niet mogelijk om eerder een deel van je bestelling te laten leveren.

Voorwaarden | Montageservice

Voorbereiding

Zorg ervoor dat er voldoende werkruimte is voor onze monteurs. Deze ruimte dient schoon, netjes en opgeruimd te zijn.

Onze monteurs zijn vanwege veiligheidsredenen verplicht hun schoenen aan te houden tijdens het werk.

Wil je voorkomen dat je nieuwe vloer of gestoffeerde trap beschadigd of vies wordt? Dek de vloer dan zelf af met bijvoorbeeld grote stukken karton.

Belangrijk

  1. Kledingkast montage: De ruimte dient minimaal 2,5 meter diep te zijn (gemeten vanaf de muur waar de kast tegenaan komt te staan).
  2. Kledingkast montage: Er dient aan beide kanten van de kast minimaal 15 cm tussenruimte te zijn.
  3. LED-verlichting: Deze wordt aangesloten en gecontroleerd op correcte werking.
  4. Je bent zelf verantwoordelijk voor het netjes wegwerken van de bekabeling.

Nazorg & Controle

Zodra onze monteurs klaar zijn, wordt alles netjes opgeruimd en daarna samen met de klant zorgvuldig nagelopen en gecontroleerd op beschadigingen.

Daarna zullen de monteurs u vragen om de factuur voor ontvangst en akkoord te tekenen.